Translate

donderdag 7 mei 2015

Vernieuwde website

Hallo creatievelingen,

Het is een tijd geleden dat ik nog hier nog iets geplaatst heb, maar daar ga ik terug verandering inbrengen.

Sinds begin mei staat de vernieuwde website online.
Deze werd volledig in een nieuw kleedje gestoken.
Er zijn 2 nieuwe pagina's bijgekomen die ik tussendoor nog volledig aan het uitwerken ben.
Eentje hiervan is de pagina "Tips & Tricks" 
Op deze pagina vindt je gedetailleerde uitleg over allerlei technieken die ik via een project neerzet.
Wanneer je ons op de beurzen aanspreekt, kunnen we wel uitleg geven, maar deze is meestal niet zo uitgebreid als deze die je nu op de pagina gaat vinden.
Bij elke techniek staat ook een foto en aan de hand van dit project wordt alles stap-voor-stap uitgelegd.
Gebruik ik nieuwe technieken, dan zullen deze ook telkens op deze pagina geplaatst worden.

Op de "Home Page" vindt je onderaan links ook een nieuw item "News"
Is er nieuws te melden, dan zal deze hier te vinden zijn.
Op dit moment vindt je hier de actie voor de maand mei.

Jullie mogen altijd een reactie achterlaten of jullie dit nuttig vinden.
Tot binnenkort!


http://www.tcreatiefje.be




Geen opmerkingen:

Een reactie posten